
"Am reușit ca familia și afacerea să devină o mare familie!" - Florin Madar, în discursul de lansare a Family Business Network România - 12 martie 2013.
TEMAD este afacere de familie, membră a asociației Family Business Network România (FBN România).
Asociația Family Business Network România a fost înființată în anul 2012 și urmărește să popularizeze în România conceptul „afacere de familie” și potențialul afacerilor de familie pentru dezvoltarea economică și socială a României.
Florin Madar, în calitate de Director General și fondator al companiei Temad, este membru fondator al Family Business Network România, alături de Omnilogic, Global Vision și MB Telecom.
Temad și familia Madar intră astfel în Family Business Network (FBN), o rețea internațională care cuprinde cele mai mari familii deținătoare de business din lume, printre care regăsim: Samsung Electronics, L’Oreal, IKEA, LG Group, Henkel, Louis Vuitton, Holcim, Ford, Toyota, Volkswagen, BMW, FIAT, Hyundai, Michelin, Carrefour, Roche, Novartis, Mars, Auchan, Arcelor/Mittal, Tata Group, Porsche Auto, etc.
Prezentă în 57 de țări, FBN reunește peste 5.600 de familii de top, care dețin și controlează afaceri de succes în Europa, America de Nord, Asia-Pacific și America Latină.
Începând cu anul 2015, Florin Madar devine Președinte al FBN Romania și tot în același an, FBN România devine membră a European Family Businesses, cu sediul la Bruxelles.
Divizia europeană, European Family Businesses, reprezintă peste 1.8 trilioane de Euro în cifra de afaceri consolidată, 18% din PIB-ul Uniunii Europene și peste 5 milioane de locuri de muncă.
Viziunea FBN o reprezintă Familia, Proprietatea, Excelența, Angajamentul, Continuitatea, Marca afacerii, Aprecierea individuală, Mândria.